hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > کاشت نهال به یاد شهدای آتش‌نشان در سرخه‌حصار 

کاشت نهال به یاد شهدای آتش‌نشان در سرخه‌حصار 

همزمان با روز بزرگداشت شهدا و طی مراسمی با حضور  مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران و به یاد ایثار و شجاعت شهدای آتشنشان ، ۶۰ نهال در بوستان جنگلی سرخه حصار کاشته شد. 

​​​​به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، محمد هادی علی‌احمدی  شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به استمرار جشنواره شهید باکری در منطقه گفت: بر اساس تدابیر دکتر زاکانی در حفظ و ارج نهادن به مقام بی بدیل شهدا و همزمان با هفتمین روز برگزاری جشنواره شهید باکری،  ۶۰ اصله نهال به یاد شهدای آتش نشان در محل بوستان جنگلی سرخه حصار کاشته شد.

او  خاطر نشان کرد: هر یک از این نهال ها به نام یکی از آتش‌نشانان شهید نامگذاری شده و هدف از این اقدام ، ارج گذاری و گرامیداشت ایثارگری ها و فداکاری های آتش‌نشانان است.


علی احمدی با بیان اینکه درختکاری در ایران دارای پشتوانه‌ ملی و تاریخی و ریشه در دین مبین اسلام و توصیه اکید ائمه اطهار علیهم السلام دارد، افزود: بر این اساس جشنواره شهید باکری در منطقه۱۳ طراحی شده و از آغاز برگزاری این جشنواره تا کنون صدها نهال به یاد شهدا کاشته شده تا از این طریق به حفظ و توسعه فضای سبز کمک کنیم . 


بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، سخنرانی مهدی داوری،  مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران پیرامون فداکاری آتش‌نشان و لزوم پاسداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان، اهدای لوح تقدیر به پنج خانواده معظم شهدای آتش‌نشان ساکن منطقه، بازدید از ایستگاه های  این جشنواره شامل محیط زیست ، پسماند ، ساماندهی و فضای سبز،  یادواره شهدا،  سامانه ۱۳۷ و...  از جمله بخش های هفتمین روز جشنواره شهید باکری بود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد